e-office BV, 76e plaats MKB Innovatie Top 100 2018

Een chatbot als nieuwe digitale collega

Hoe kun je in een snel veranderende wereld nieuwe oplossingen ontwikkelen waarmee mensen optimaal kunnen werken, samenwerken en organiseren, dat is de visie van e-office B.V. Met hun platform BAAS (Bots-As-A-Service) bieden ze het mkb een laagdrempelige mogelijkheid om in een paar minuten een Nederlandstalige chatbot te bouwen. Zonder dat dat specialistische IT-kennis vraagt.

Maakbaar en betaalbaar

Veel vragen van klanten en medewerkers zijn routinematig en kunnen efficiënt afgehandeld worden met een chatbot. Chatbots ontlasten de front office, de helpdesk en de klantenservice. Om de conversatie zo menselijk mogelijk te maken, is de chatbot niet alleen gevuld met inhoudelijke kennis maar ook met cruciale smalltalk als: “hoe laat is het?” Gebruikers starten dan ook direct met een volwassen applicatie.

BAAS biedt de mogelijkheid om met gangbare software en zonder specialistische IT-kennis een zelflerende chatbot te ontwikkelen. De applicatie kan in alle gangbare channels (denk aan website, Messenger, Skype, etc.) worden geïmplementeerd en wordt in drie varianten als abonnement aangeboden.

Vers van de pers

De applicatie is recent commercieel gelanceerd en er is een eerste omzet gerealiseerd. De toekomst moet uitwijzen of het mkb de voordelen van deze nieuwe digitale collega ervaart. e-office daagt haar doelgroep uit om BAAS een (30 dagen gratis proef)contract aan te bieden.

e-office BV

e-office logo Houten

Website

Schematische weergave van de BAAS flow

Logo KVK Houvast voor ondernemers