Naar KVK.nl
088 - 585 22 22 Podcasts

Trengo

Alle klantgesprekken in één inbox met Trengo

Bedrijven zijn tegenwoordig actief op steeds meer communicatiekanalen. Waar vroeger e-mail en telefonie meer dan genoeg was, zijn ze tegenwoordig ook te bereiken via live chat, WhatsApp, Facebook en Instagram. Maar het onderhouden van al deze kanalen is niet makkelijk. Bedrijven verliezen snel het overzicht, berichten worden over het hoofd gezien en er gaat veel tijd verloren.  Trengo koppelt al deze communicatiekanalen daarom aan één overzichtelijke inbox.

Teamwork makes the dream work

Collega's kunnen in Trengo gemakkelijk samenwerken. Zowel het gesprek met de klant als het interne overleg vindt plaats in één tijdlijn. Dit zorgt voor een soepele samenwerking en de juiste context rondom elk gesprek. Zo vindt alle communicatie plaats op één plek en hoef je collega's niet buiten je inbox om aan te spreken. Trengo is daarom ook geschikt voor teams die werken op afstand.

Automatisering

Teams kunnen in Trengo een groot deel van hun dagelijkse werkzaamheden automatiseren. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het toewijzen van e-mails aan de juiste collega's, of het labelen van een klacht als 'urgent'. Het is zelfs mogelijk om zelf je eigen chatbots samen te stellen die veel gestelde vragen beantwoorden en leads verzamelen.

Word de baas over je zakelijke communicatie

De impact van de centrale team inbox is enorm. Bedrijven worden efficiënter, medewerkers houden meer tijd over om zinvol werk te doen en geen enkel gesprek wordt meer uit het oog verloren. Met Trengo wordt elk bedrijf de baas over haar communicatie.

Trengo

Trengo logoUtrecht

Facebook Twitter LinkedIn Instagram

Website

Trengo teamfoto

Het team van Trengo

Kennispartners

Enterprise Europe Network logo NL groeit logo RVO logo
088 - 585 22 22 Contact