Laura Voet Grafisch Ontwerp
Duurzame verpakkingen vertellen een verhaal
Om eerlijke en duurzame producten op de markt te brengen, ontwerpt Laura Voet verpakkingen die aansluiten bij de visie van het merk. Zij wil samen met duurzame merken “de wereld een stukje mooier maken.”
Identiteit
De sterke verpakkingsontwerpen verbeelden de identiteit van een merk. Daardoor kunnen merken zich in het schap onderscheiden.
Opvallend
Er zijn veel grafisch ontwerpers, maar slechts een handjevol packaging designers. Dat Laura Voet in haar ontwerpen haar duurzame visie deelt, maakt haar verpakkingsontwerpen uniek. Ze helpt merken, die echt iets willen bijdragen aan de wereld, op te vallen en hun verhaal te verspreiden.
Bewuste keuze
De brand en packaging designer voelt zich verantwoordelijk voor wat er na gebruik van het product met de verpakking gebeurt. Ze stimuleert haar klanten om te kiezen voor duurzamere of minder verpakkingsmaterialen. In het ontwerp van de verpakking kunnen zij ook bewuste keuzes maken om zo bijvoorbeeld de consument te stimuleren om de verpakking op de juiste manier te recyclen of te hergebruiken. Het ontwerptraject van een nieuwe verpakking en huisstijl is uniek en altijd afgestemd op de behoefte van de klant.