Naar KVK.nl
088 - 585 22 22 KVK Impact Award

abbi insights BV

Mobiele feedback en activatie chatbot

Bedrijfsnaam abbi insights BV
KvK Nummer 71994033
Website www.abbi-insights.com
Beschrijving onderneming Door slim gebruik te maken van alle mogelijkheden die mobiele conversational technologie te bieden heeft in combinatie met jarenlange ervaring in marktonderzoek en marketing activatie helpen wij onze klanten met premium dienstverlening om hun onderzoek- en klantactivatievraagstukken succesvol in te vullen.
Naam innovatie Mobiele feedback en activatie chatbot
Beschrijving innovatie Traditionele marktonderzoekmethodes volstaan niet langer. Mensen zijn steeds minder bereid om mee te werken aan lange saaie en vaak irrelevante vragenlijsten, waarbij het bovendien vaak onduidelijk is wat de respondent hier nu eigenlijk aan heeft. Daarom vindt abbi insights marktonderzoek opnieuw uit. abbi is dé mobiele feedback en activatie chatbot die op een leuke, snelle en effectieve manier gesprekken voert met jouw doelgroep voor betere feedback op momenten die ertoe doen, betere inzichten en effectievere 'fact based' activatie.
Website innovatie
Noodzaak en belang van deze innovatie 1. Onderzoek.
abbi voert in opdracht van gemeentes (w.o. gemeente Breda) en brancheverenigingen (w.o. Inretail) binnen 24 uur Corona impactmetingen uit onder ondernemers. Zij krijgen een SMS bericht met een link naar de chat. De uitkomsten zijn vervolgens real time beschikbaar, waardoor gemeentes en belangenbehartigers direct beschikken over de juiste inzichten om de beste keuzes in het belang van ondernemers te maken. Snel, relevant en super effectief.

2. Fondsenwerving/activatie.
Organisaties in de culturele sector hebben het erg lastig in Corona tijd. abbi insights helpt Diergaarde Blijdorp met een mobiele campagne (Ik ben een Blijdorpert) waarbij de Abbi chatbot wordt ingezet om vanuit donaties door mensen die de dierentuin een wam hart toedragen, het hoofd boven water te houden. In de chatflow kan direct ook een donatie worden gedaan en worden ook klantgegevens verzameld. Het resultaat is een super succesvolle campagne met een veel hogere conversie dan bij traditionele emailcampagnes.
Bijdrage aan een betere wereld Succesvolle organisaties staan continu in verbinding met hun doelgroep. Abbi maakt onderzoek effectiever en actiegerichter om dit te faciliteren. Dit draagt op vele fronten bij aan een betere wereld: Economisch (werkgelegenheid/medewerkersbetrokkenheid), sociaal maatschappelijk (effectieve fondsenwerving voor goede doelen en culturele organisaties), beter onderwijs op basis van een effectieve dialoog met studenten, ..... Dit doordat abbi de dialoog met de mobiele conversationele technologie van vandaag en morgen weer relevant en leuk maakt in plaats van frustrerend.
In welke mate is de innovatie nieuw en origineel Het abbi insights platform kent ingrediënten die vrijwel allemaal al bestaan: SMS/QR code activatie, API koppelingen met bestaande apps, een chatbot, een Customer Data Platform, mobiele betaalmethoden, mobiele landingspages, .... Maar wij zijn de eerste die hier een goede maaltijd (=klantoplossing) van maken. Daarmee ontwikkelen wij een direct succesvolle marktonderzoek 2.0 methode, waarbij de inzichten ook direct geactiveerd kunnen worden. Dit leidt direct tot veel tractie in een sector die qua gebruik van mobiele technologie is achtergebleven.

Kennispartners

Enterprise Europe Network logo NL groeit logo RVO logo
088 - 585 22 22 Contact