Naar KVK.nl
088 - 585 22 22 KVK Impact Award

Storingservice.nl

Storingservice.nl

Bedrijfsnaam Storingservice.nl
KvK Nummer 64967867
Website www.storingservice.nl
Beschrijving onderneming Storingservice.nl is gespecialiseerd in het 24 uur per dag, zeven dagen per week afhandelen van inkomende storingen, calamiteiten,  telefoongesprekken en e-mails voor haar vastgoed opdrachtgevers, zoals woning corporaties, vastgoedbeheerders, aannemers en VVE’s. Wij zijn partner bij storingen en calamiteiten.

Water, CV, warmtenet, bouwkunde, glas en elektra. Onze vakmensen staan 24/7 voor onze partners paraat en zijn 24/7 inzetbaar in heel Nederland voor een vast tarief per storing.

Storingservice.nl is transparant en werkt met een vast tarief per storing, waardoor onze opdrachtgever exact weet waar die aan toe is. Daaraan gekoppeld hebben zij toegang tot ons Service Management Platform voor een heldere management rapportage en een digitale terugkoppeling die 24/7 real time up to date is.

Elke opdrachtgever krijgt een uniek servicenummer. Dit telefoonnummer wordt automatisch doorgeschakeld naar onze meldkamer. De servicemedewerker stelt een aantal vragen waarbij in sommige gevallen al een oplossing wordt aangeboden. Als er een monteur nodig is, wordt via ons Service Management Platform een melding aangemaakt. Deze wordt opgepakt door onze vakmensen, die vervolgens met de juiste instructies naar de bewoner onderweg gaat.
Naam innovatie Storingservice.nl
Beschrijving innovatie Service Management Platform: beheer serviceopdrachten vanuit ons online service management platform. Wij helpen onze vastgoed opdrachtgevers, zoals woning corporaties, vastgoed beheerders, aannemers en VVE’s van elk formaat efficienter te werken door realtime inzicht en controle op alle serviceopdrachten. De opdrachtgever, Storingservice.nl en onze vakmensen werken samen in het platform om het serviceproces te stroomlijnen en data te verzamelen.


Meldkamer oplossing: een essentieel onderdeel is het beschrijven en begrijpen van de producten van de branche. Storingservice.nl heeft zich de afgelopen jaren gespecialiseerd in het werken voor de vastgoedsector. Wij hebben deze focus gekozen vanuit onze overtuiging dat je alleen de dingen goed kunt doen wanneer je begrijpt welke processen je uit voert. Wij zijn daarmee anders dan alle andere facilitaire contactcenters die veelal een brede range aan soorten klanten hebben en vooral de telefoon beantwoorden. Juist door kennis van onze markt en de processen die hier worden uitgevoerd, kunnen wij het virtuele verlengstuk van uw organisatie zijn.


Storingservice.nl is vooruitstrevend, in aansluiting op ons vaste tarief voor storingen en calamiteiten, hanteren wij het concept: “One call does it all “. Dit houdt in dat met een ontvangen gesprek alle vervolgstappen en acties worden behandeld en afgewerkt volgens het overeen te komen protocol en tegen één vaste prijs.”
Website innovatie
Noodzaak en belang van deze innovatie Wij nemen alle storingsmeldingen binnen- en/of buiten bedrijfstijd van onze opdrachtgevers over. Veel van onze opdrachtgevers deden dat zelf, maar dat was een behoorlijke organisatie en een flinke belasting voor het eigen personeel. Als je vakmensen na een hele werkdag ook ’s avonds moet inzetten, loopt de werkdruk op. Dat merk je uiteindelijk aan de prestaties.


Door storingen en calamiteiten uit te besteden, creëren we een optimale werksituatie voor onze opdrachtgevers’ medewerkers. Dat geeft ruimte om primaire processen, overdag, te verbeteren.


Storingservice heeft voor een groot aantal opdrachtgevers de storingsmeldingen zelfs helemaal overgenomen. Nu bellen bewoners rechtstreeks met de meldkamer van Storingservice. Hoe minder schakels, hoe groter de efficiëntie. De meldingen worden van aanmelding tot afhandeling behandeld in ons Service Management Platform zodat opdrachtgever grip op alle storingen heeft door centraal en realtime inzicht.
Bijdrage aan een betere wereld Snelle en goede service is een belangrijk onderdeel van klanttevredenheid. Ons netwerk is zo ingericht dat onze vakmensen meestal binnen een uur ter plaatse zijn. Zij staan bij de mensen voor de deur en maken het verschil. Dat geldt zeker bij spoedklussen in de avonduren. Bewoners zijn dan al niet blij: ze hebben een probleem en ’s avonds een onbekende over de vloer. Betrouwbaarheid en tevredenheid zijn dan extra belangrijk.


Ook over de financiën worden duidelijke afspraken gemaakt. Als dat soort dingen vooraf goed geregeld zijn, is daar achteraf nooit gedoe over. Dan kun je je richten op wat echt belangrijk is, namelijk de dienstverlening naar onze gezamenlijke klant: de bewoners.
In welke mate is de innovatie nieuw en origineel Concept is uniek. Van aanmelding tot afhandeling tegen een vast tarief. Transparant, eenvoud en snel. Vakmensen, meldkamer en Service Management Platform.

Kennispartners

Enterprise Europe Network logo NL groeit logo RVO logo
088 - 585 22 22 Contact