Naar KVK.nl
088 - 585 22 22 KVK Impact Award

Parkingware

De onbemande digitale receptie

Bedrijfsnaam Parkingware
KvK Nummer 02083403
Website www.parkingware.com
Beschrijving onderneming Parkingware B.V. , opgericht in 2004, is groot geworden met de ontwikkeling en productie van toegangscontrolesystemen op basis van 100% kentekenherkenning. Alleen al in Nederland heeft Parkingware meer dan 150 locaties van slimme parkeersystemen voorzien, zoals de parkeerlocaties van Schiphol, gemeente Amsterdam, Rotterdam, Haarlem en FrieslandCampina, etc.

Na verkoop van IE, in 2016, is Parkingware fabrikant van professionele en gastvrije parkeeroplossingen voor bedrijven.

Onze missie
Het is onze missie om de parkeer- en oplaadervaring bij bedrijven te verbeteren. Onze parkeeroplossingen staan garant voor een gastvrije ontvangst en zijn efficiënt en rendabel in gebruik.

Onze visie
parkeren wordt opladen
Wij geloven dat het woord “parkeren”, in de toekomst wordt vervangen door “opladen”. Het voertuig maakt zelf de boeking (Internet of Things), gaat zelf contactloos opladen en de energie komt van de zon. Want in de nabije toekomst rijd je niet meer ‘even langs de benzinepomp’ maar laad je je auto op waar je bent.
Naam innovatie De onbemande digitale receptie
Beschrijving innovatie De aangemelde bezoeker van een hotel, recreatiepark of kantoor ontvangt voor vertrek, een e-ticket en start-navigatie-link per email. De onverwachte bezoeker kan op locatie een boeking maken met het kenteken en email bij de 'digitale receptiezuil'. Vervolgens wordt er direct een e-ticket per email verstuurd.

Aangekomen bij de slagboom krijgt de bezoeker een gastvrije ontvangst en opent de slagboom automatisch met kentekenherkenning of een e-ticket. Gevolgd door een persoonlijke welkomstboodschap op een duidelijk afleesbare display. Inclusief verwijzing naar een gereserveerd parkeervak, naar wens met laadpunt voor een elektrische auto. De medewerker heeft inmiddels een notificatie op de smartphone ontvangen dat het bezoek is gearriveerd. De bezoeker kan eventueel met het e-ticket toegang krijgen tot een locker met hotelsleutels en/of ontvangstruimte.

Bij de onbemande receptie staat de online aankomstlijst. De bezoeker heeft een persoonlijke ontvangstboodschap op zijn/haar smartphone. Als u de verwachtingen van uw klant al direct kunt overtreffen, staat u al een flinke stap voor in de samenwerking.
Website innovatie https://www.dvhn.nl/drenthe/Digitale-rec...
Noodzaak en belang van deze innovatie Voldoen aan de COVID-19 regels
Geen sluitingsuren receptie;
Kostenbesparing;
Snel en comfortabel aanmelden;
Automatische aanmeldprocedure voor onbekende bezoekers, waarna de medewerker een notificatie ontvangt op zijn smartphone;
De kwaliteit van ontvangst is voor elke bezoeker even professioneel in negen talen;
Direct nadat de bezoeker aankomt krijgt de medewerker een notificatie op zijn smartphone;
De medewerker beschikt met de notificatie over correcte bezoekersinfo zodat er geen gênante vergissingen mogelijk zijn.
Discretie gegarandeerd. De reden van de afspraak blijft tussen medewerker en bezoeker.
Bijdrage aan een betere wereld Geen lange receptiedagen voor werknemers;
Snel en comfortabel voor de bezoeker;
Verhoogt de veiligheid op de locatie;
In welke mate is de innovatie nieuw en origineel Directe integratie in het bedrijfsproces
Koppeling met parkeer- en oplaaddienst
Koppeling met personentoegang
Koppeling met locker

Kennispartners

Enterprise Europe Network logo NL groeit logo RVO logo
088 - 585 22 22 Contact