Naar KVK.nl
088 - 585 22 22 KVK Impact Award

Connect Holland BV

Next Gen Reserveringsmedewerker Michiel

Bedrijfsnaam Connect Holland BV
KvK Nummer 24 30 25 39
Website https://www.connectholland.nl/
Beschrijving onderneming Connect Holland is een Digital Agency met vestigingen in Rotterdam, Amsterdam en Heerlen. Wij bouwen op maat gemaakt mobiele applicaties, zowel android als IOS. Ook bouwen we complexe web applicaties en (corporate) websites van hoge kwaliteit. Daarnaast bieden we onze klanten cloud hosting aan in samenwerking met onze partner AWS. Voorafgaand aan een project nemen we de klant mee in een Design Sprint waardoor we van idee naar gevalideerd prototype gaan in slechts 5 dagen. En tot slot hebben we een innovatieteam met een focus op AI en Data. Ondernemerschap en experimenteren zit bij ons in het bloed. Dit heeft ervoor gezorgd dat we ook na 20 jaar nog steeds bestaansrecht hebben in de snel veranderende markt waarin we ons bevinden.
Naam innovatie Next Gen Reserveringsmedewerker Michiel
Beschrijving innovatie Email afhandelingssysteem op basis van Natural Language Processing (AI).
Website innovatie https://www.emerce.nl/achtergrond/ai-all...
Noodzaak en belang van deze innovatie De impact voor de hotellerie is enorm. De klantcontactmedewerkers van Postillion kunnen weer ├ęcht verschil maken op plekken en momenten die er toe doen doordat de saaie repeterende handelingen worden overgenomen door Michiel. Dit zorgt ervoor dat de medewerkerstevredenheid aanzienlijk is gestegen. Daarnaast is de klanttevredenheid gestegen doordat klanten nu binnen (!) een half uur een op maat gemaakte offerte ontvangen, waar dit voorheen gemiddeld 2,5 dag in beslag nam. Deze aanzienlijke versnelling in het reserveringsproces heeft bovendien een significante stijging in de omzet als gevolg.
Bijdrage aan een betere wereld Deze innovatie zorgt ervoor dat de grootste ergernis van de meeste klantcontactmedewerkers wordt weggenomen, namelijk het uitvoeren van repeterend werk met een lage complexiteit. Hierdoor kunnen zij zich focussen op hetgeen ze leuk vinden en waar zij energie van krijgen met allerlei positieve gevolgen.
In welke mate is de innovatie nieuw en origineel De Next Gen Reserveringsmedewerker Michiel is de eerste Nederlandstalige succes casus op het gebied van emailafhandeling waarbij gebruik wordt gemaakt van Natural Language Processing. Voor de Nederlandse taal en industrie is dit een revolutionaire ontwikkeling.

Kennispartners

Enterprise Europe Network logo NL groeit logo RVO logo
088 - 585 22 22 Contact