Naar KVK.nl
088 - 585 22 22 Inschrijven

Gemvision

Augmented Workforce Communication

Bedrijfsnaam Gemvision
KvK Nummer 65122011
Website www.gemvision.io
Beschrijving onderneming Gemvision pioniert in toegepaste Augmented Reality technology op het gebied van communicatie & object herkenning. Met deze software geïnstalleerd op smart glasses, maar ook op smartphones en desktop devices worden er 'hulp op afstand' oplossingen ingezet in de zorg-, maritieme-, en installatiebranche. Onder aan de streep helpen we team beter te communiceren met deze video gedreven oplossing.
Naam innovatie Augmented Workforce Communication
Beschrijving innovatie Een eigen, online communicatie platform voor teams en organisaties die veel werknemers in het veld hebben. Om 'remote support' te bieden en specialistische consults te doen op afstand, wordt een smart glass gekoppeld aan dit platform om zo de veldwerker live aan te sluiten. Deze heeft zijn/haar handen vrij om de reparatie uit te voeren of met de patient te werken en krijg tegelijkertijd in het gezichtsveld d.m.v. smart glass live instructies. Er zitten vele andere functies in het platform zoals: digitale workflows, user management en een groepen functie voor gesloten teams. Dit beveiligde communicatie platform is gratis om mee te starten, simpel in gebruik en makkelijk op te zetten, zonder tussenkomst van sales- en integratie medewerkers van Gemvision.

Met Gemvision maak je hands-on medewerkers hands-free.
Website innovatie
Noodzaak en belang van deze innovatie Resultaten uiten zich concreet in het halveren van inwerktijden van nieuwe technici, het verkorten van de wachttijd in de zorg en het verbeteren van de 'Remote resolution rate'. Doordat senior medewerker vele tientallen junior medewerkers via dit platform op het werk -via de smartglass- ondersteunen, krijgen ze 'learning-on-the-job', kunnen ze eerder zelfstandig het veld in en wordt de kennis van de senior medewerker veel effici├źnter overgebracht. Hierdoor wordt er een hak gezet tegen personeelsschaarste. In de zorg kunnen we met 'Wondzorg 2.0' zorg leveren bij de patient aan huis. Zo kan de specialist ook driemaal zoveel consults uitvoeren dan normaal, waardoor de druk en wachttijd worden verminderd.

Bijdrage aan een betere wereld De kwaliteit van leven gaat in de zorg vooruit wanneer de patient bijvoorbeeld niet meer naar het ziekenhuis hoeft, maar dat het ziekenhuis naar de patient komt. Het verkorten van zorgdruk en wachttijden helpen uiteraard ook bij de kwaliteit van leven van de patient.

Daarbij worden in andere branches problemen sneller verholpen, worden banen relevanter en kunnen senioren langer 'nuttig' ingezet worden bij het opleiden van jong personeel. Service tijden worden verkort, kosten worden bespaard en de eindklant / consument krijgt betere service en een betere beleving.
In welke mate is de innovatie nieuw en origineel De praktische, betaalbare en laagdrempelige toepassing van deze software is uniek. De hardware zoals de Vuzix Smartglasses die bij deze toepassing worden gebruikt zijn nog niet op hun top. Daarbij bestaan er geen 'eigen bedrijfscommunicatie platformen' waar ISO certificering op is, geen third-party software in wordt verwerkt en kan meegroeien met het bedrijf. Maar wij lopen met de software ontwikkeling vooruit en draaien diverse pilots en werkende omgevingen in de zorg en installatiebranche.

Kennispartners

Enterprise Europe Network logo NL groeit logo RVO logo
088 - 585 22 22 Contact