Naar KVK.nl
088 - 585 22 22 Nieuws

The Selfservice Company BV,
34e plaats MKB Innovatie Top 100 2013

Virtuele medewerker helpt zoeken

The Selfservice Company (TSC) ontwikkelt virtuele medewerkers die wereldwijd dagelijks 120.000 klantvragen beantwoorden voor onder andere Ziggo, KPN, British Telecom en Toys R Us. Deze virtuele assistenten vormen het menselijke gezicht van de website van de bedrijven. De Virtuele Assistent wordt door bedrijven gezien als een teamlid dat hun klanten online ontmoet en hen dichterbij brengt.

Grote besparingen

Klanten van TSC zijn erg tevreden over de virtuele medewerker omdat ze grote besparingen hebben gerealiseerd; klanten bellen en e-mailen minder en zijn meer tevreden. Ook stijgen de online verkopen en ontstaat er een groter inzicht in de klantbehoeften.

Communicatie stroomlijnen

The Selfservice Company maakt gebruik van natuurlijke spraakherkenning en geoptimaliseerde Semantic Search protocollen waardoor de Virtuele Assistenten de gestelde vragen in de juiste context plaatsen. De technologie stroomlijnt de communicatie tussen consumenten en bedrijven, waardoor meer contacten online succesvol afgerond kunnen worden.

The Selfservice Company BV

Schiehavenkade 62-64
3024 EZ Rotterdam
Telefoon : 010 411 3866

 Twitter LinkedIn

Website

Online communicatie

Kennispartners

Enterprise Europe Network logo NL groeit logo RVO logo
088 - 585 22 22 Contact