Naar KVK.nl
088 - 585 22 22 Inschrijven

Milvum, 83e plaats MKB Innovatie Top 100 2018

Smartwatch vergroot klantbeleving

Bedrijven die klanten ontvangen, zoals banken, apotheken en retailers werken vaak met volgnummersystemen om te bepalen welke klant wanneer aan de beurt is. Dat is een voor de klant vrij onpersoonlijk systeem en het geeft medewerkers van het bedrijf geen informatie over wie er wachten en wat wachttijden zijn.

Betere klantbeleving door wachtrijmanagement

Floor Assist is een systeem voor wachtrijmanagement dat bestaat uit een tablet voor een host of floormanager die de klant verwelkomt. Daaraan is een smartwatch voor adviseurs of servicemedewerkers gekoppeld. Van de klant die binnenkomt worden de gegevens opgeslagen op de tablet. De adviseur krijgt deze binnen op zijn of haar smartwatch. Met de Floor Assist wordt de klant persoonlijk begroet en kan de floormanager de wachtrij en klantervaringen managen. Het systeem houdt wachttijden in de gaten. En bij drukte kunnen hiermee zo nodig extra adviseurs opgeroepen worden.

Toepassing

Het Floor Assist systeem is ontwikkeld voor en wordt toegepast bij de ING-bankfilialen. Maar ook voor andere (servicegerichte) retail-, hospitalitybedrijven en dienstverleners is deze eerste toepassing van MDM tooling op smartwatches binnen een bedrijfsomgeving interessant.

Milvum

Milvum logo 's-Gravenhage

Facebook Twitter LinkedIn YouTube

Website

Floor Assist app

Kennispartners

Enterprise Europe Network logo NL groeit logo RVO logo
088 - 585 22 22 Contact