Naar KVK.nl
088 - 585 22 22 Nieuws

12Return, 84e plaats MKB Innovatie Top 100 2014

Klantvriendelijk retourproces

12Return is een vernieuwende softwareoplossing in de cloud waarmee webwinkels een klantvriendelijk en gecontroleerd retourproces kunnen inrichten. Klanten kunnen eenvoudig een retourverzoek indienen en de status van de verwerking volgen. Shopmedewerkers kunnen de zaken sneller afhandelen met de klant en houden beter het overzicht. En voor de shopmanager biedt de software ook een aantal voordelen: het gecontroleerde retourproces geeft inzicht in voorraden en financiën en draagt bij aan kostenbesparing en klanttevredenheid.

Verbeteren klantenservice

Met 12Return kan een webwinkel haar klantenservice dus sterk verbeteren. Daarnaast stimuleert 12Return dat retouren door de eindklant zelf worden ingeleverd op bijv. een postkantoor. De kostbare 'first-mile' van de retourketen wordt hierdoor door de consument zelf uitgevoerd. Het product is via de cloud verkrijgbaar. Op 12Return.nl kan een webwinkel eenvoudig een abonnement op het product afnemen. Maar daarnaast kan het product ook verkregen worden via diverse logistiek dienstverleners. Gebruikers zijn onder andere Conrad, Leen Bakker, POM en Werkshopper.

12Return

Havendijk 22
4201 XA Gorinchem
Telefoon: 085 401 6 549

Facebook Twitter LinkedIn

Website

Retourproces webwinkels met 123Return

Kennispartners

Enterprise Europe Network logo NL groeit logo RVO logo
088 - 585 22 22 Contact